Sosyal moderasyon mu?
Sosyal madarasyon mu?

Başarılı bir sosyal moderasyonun, dışarıdan SM ajansları tarafından değil, marka için özelleşmiş SM uzmanları tarafından yapılması gerektiğine inanıyoruz.

GOM, tüm SM stratejisini, başarılı iç SM ekipleri oluşturma üzerine kurmuştur.

Strateji

Marka analizi (dijital/konvansiyonel mecralar) ve sektör analizinin (yurtiçi/global) ardından, markanın sosyal medya stratejisinin oluşturuyor, oluşturulan stratejinin belirlenen KPI’lar doğrultusunda denetiminin yapılmasını sağlıyoruz.

Sosyal İK

Marka bünyesinde sosyal medyadan sorumlu biri bulunmadığı takdirde, sosyal medyada aldığınız aksiyonlar, hem an’ı, hem de markanızın ruhunu yakalamaktan uzak kalacaktır.

GOM olarak size, markanızın ruhuna uygun olan sosyal medya elemanını seçip, markanız bünyesine yerleştirip, belirli periyotlarda bu kişinin performansını raporlamayı öneriyoruz.

Eğitim

GOM olarak size, sosyal medyada markanın neyi, neden yapması gerektiğini, alınan aksiyonların performansını, hazırlanan raporları daha doğru değerlendirmenizi ve sosyal medyadaki gelişmelerden haberdar olmanızı sağlayacak eğitimler öneriyoruz.

Monitoring

Siz kulak verseniz de vermeseniz de, online dünyada birileri sizin hakkınızda konuşuyor. GOM olarak size, hakkınızda konuşulanları, gelişmiş şekilde dinleyebileceğiniz araçlar öneriyoruz.

SosyalCRM

Çalışanlar geçicidir, marka ise kalıcı. Eğer marka olarak yaptığınız eylemler kayıt altındaysa korkmanıza gerek yok. Elemanınız yeni de olsa, bir sene önce sosyal medyada hangi müşteriye ne cevap verilmiş, müşterinin önem derecesi neymiş görür ve hiç bir aksama olmadan yolunuza güvenle devam edersiniz. GOM olarak size, sosyal medyada müşteri ilişkilerine dair aldığınız tüm aksiyonları arşivlemenize olanak sağlayacak araçlar öneriyoruz.

GOM olarak size, sosyal medyada müşteri ilişkilerine dair aldığınız tüm aksiyonları kayıt altına alabilmenizi sağlayacak araçlar öneriyoruz.

Sosyal medya uygulamaları

GOM, pazarlama iletişim stratejileri çerçevesinde belirlenen hedef kitlelere ulaşmak için yoğun bir biçimde kullandığı sosyal medya mecralarının iletişimini artırmak ve özelleştirmek için markanın kendisi ve/veya faaliyet alanı için özel olarak sosyal yazılımlar geliştirir. Markalar, bu sayede, hedef kitleleri ile olan iletişimlerini güçlendirdikleri gibi, aldıkları olumlu ya da olumsuz geri dönüşlerle dijital stratejilerini ve SM taktiklerini yeniden gözden geçirme olanağı bulur.

Bizi her zaman arayabilirsiniz

GOM olarak bizler yıllardır vaktimizin büyük bir kısmını iletişim ve iyi ilişkiye ayırıyoruz.

Rahat olun ve bizi istediğiniz zaman arayın.

E-postagom@gom.com.tr
Telefon(0212) 290 71 31 / 32
Barbaros Bulvarı Cad. Gökman Apt. No:67/14
Beşiktaş / İSTANBUL